tisdag 18 mars 2014

Jag har börjat jobba...

...väldigt lite, men dock börjat! 

4 timmar igår och 5 timmar idag. Kommer att jobba lite på torsdag och från nästa vecka hoppas jag att det känns bra att jobba lite varje dag. Typ 50 %. 

Det känns bra att vara tillbaka, har haft lite huvudvärk båda dagarna, men jag har åtminstone inte varit extra trött på kvällen. Som vanligt vilar det en ständig trötthet över mig, med inget utöver det. Och huvudvärken kan vara ett symptom på den lilla förkylning jag har. Man ska väl inte känna efter så himla mycket. 

Det är otroligt kul att träffa kollegorna. Herregud vad glad jag är att det finns "ett helt hus" som bryr sig om mig. Sedan ska väl erkännas att jag stundtals blir lite generad/blyg över uppmärksamheten. Men det är ju ändå positivt! 

Något som känns extra superbra med att börja jobba är att strålningen försvunnit ur fokus. En liten detalj på vägen till jobbet bara. Helt perfekt, det känns helt plötsligt inte lika segt. Så skönt, höll ju på att bli helt uttråkad förra veckan :-) 

Nu är det bara att hoppas att biverkningarna blir milda så kommer det bara att säga swish så är det den 25:e april! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar