lördag 18 januari 2014

En lugn start

Det går bra så här långt. Kortisonet fungerar verkligen. Jag är bara orkeslös men inte blytung. Jag ligger i soffan och det är ett gott tecken. 

I morgon börjar nedtrappningen, så då kommer det troligast bli sämre och sämre några dagar. Och då flyttar jag till sängen. Men nu vet jag ju i alla fall att det inte varar för evigt så bara den vetskapen kommer nog att göra det bättre.

Också äter jag ju massor med piller och dricker slemmiga saker för magen, så jag kommer säker slippa magknip, kramp, katarr och halsbränna också. Kanske inte helt, men säkert lindrigare. Jag hoppas och tror på det. 

Nu njuter jag av det här lugnet lite till och även om jag saknar mina hjärtan som är hos mamma nu så har både dom och jag det bättre så här ❤️❤️. 

Det är sannerligen värt att handla hem tulpaner när man är just hemma så mycket som jag är nu 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar