söndag 5 januari 2014

Tillbaka igen

Äntligen. Nu känns det bättre. Det känns att det har vänt. Det började redan igår och blir bättre hela tiden. Har precis varit ute på en 3 km lång prommenad och jag får lyckorus av att känna att benen bär. 

Hur fånigt som helst, men så obeskrivligt befriande att fungera som en normal människa. 

Med facit i hand har jag varit däckad i sju dagar och det är ju ingen evighet. Och det vet jag när jag ligger där också, men hjärnan och förståndet funkar inte som vanligt. Som sagt. Det blir mörkt. 

Men nu är det ljust! Jag har fått friskluft och jag njuter för stunden. Och det är jag så väldigt glad för. 

10 kommentarer:

  1. Tjingeling! Vad härligt för dig med friskluft på kinderna! Hoppas verkligen att det vänt nu! Tänker ofta på dig. Stor kram / andkra

    SvaraRadera
  2. Härligt jenny :) Du är en kämpe!!! Tänker så ofta på dig. Styrkekramar/ Sandra (Sigges mamma)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sandra 💗 Tyckte jag såg dug för ett tag sen, men jag är inte säker. Det var längesen. Kram

      Radera
  3. Hej vackra du, vad skönt med frisk luft och rosor på kinderna. Det var ingen dålig stäcka med tanke på hur dagaran innan har varit. Tänker ofta på dig och sänder åter igen mera styrke och bamsekramar till dig.
    Kramar Sodis

    SvaraRadera
  4. Du är fantastisk // Katarina

    SvaraRadera
  5. Hei kjære du. Så fantastisk at du har fått litt frisk luft. Håper det har snudd nå slik at du får det bedre. Klem fra Ingrid Petra

    SvaraRadera