fredag 8 november 2013

Nu så

Japp, igår rök det. Jag är inte helt kal, har ca ½ cm hår på nästan hela huvudet. Det sitter också lite löst, men jag tror det sitter kvar ett litet tag i alla fall. Så får jag vänja mig lite mer. Hur som helst, det var ångest före men skönt när det var gjort. Men ändå är det lite jobbigt. Gjorde några ärenden på Birsta igår kväll och jag kände mig folkskygg. Det som ändå var bra var att jag faktiskt träffade på två som jag känner. Och det gick ju bra. Så då var det gjort liksom. 


Nu har jag varit på dagis, Ica och ikväll ska jag på konsert. Man kan säga att snart har jag rivit bort det där hårt sittande plåstret. Lika bra att göra det fort och göra plågan kort.

Nog om det, varför älta det som inte finns liksom? Ikväll ÄR det konsert och jag har haft Lasse i lurarna nästan hela dagen. Promenad i skogen med låg höstsol, frisk luft och vackra ord i öronen. Då kan man helt enkelt inte må dåligt.


8 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Det blev riktigt snyggt, dina fina ögon framhävs på ett bra sätt. Så tummen upp, WOW:)! Hoppas du vänjer dig och känner det jag ser. Önskar dig en fin kväll med dina vänner. Bamse kramar annamaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gullig du! Dessvärre har jag tappat i stort sett all stubb nu. Det gick fort, men jag överlever ;-)
      Kramar

      Radera
  2. Snyggo! Massa styrkekramar vännen♥ , kahlis

    SvaraRadera
  3. Fortfarande fin, Jenny! Du passar ju i allt :)
    Kram!
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju för snäll! :-)
      Kramar till dig och en extra till Anna!

      Radera
  4. Nu syns dina vackra ögon ännu tydligare. Varm kram. // Katarina

    SvaraRadera
  5. Du är väldigt vacker, Jenny <3

    SvaraRadera