måndag 4 november 2013

Omtanke och en lättnadens suck

Vilken omtanke. Vilken kärlek. Vilket stöd!

Jag blir alldeles rörd, varm och glad av den fantastiska och fina respons ni alla gett mig, ojoj. Vilket energipåfyll. Tack :-) 

Jag blir orolig att jag glömmer missar och tacka, men jag lovar att allt ni skriver och säger träffar rakt i hjärtat. 

Det här sms:et fick jag av en kär vän idag. Vad säger man? Det är så fint att jag blir mållös.


Idag ÄR helt enkelt en mycket bra dag. 

Jag har nämligen precis fått dra en lättnadens suck. Så där djup att spänningshuvudvärken kommer som ett brev på posten. Men vad gör väl det. När man har en frisk livmoder. Ingen cysta, inget konstigt, varken på, i eller runt om. 

Som vanligt möttes jag av ännu en fantastisk läkare. Så sympatisk, lugn och genuin. 

Tacksam är vad jag är. Helt klart. 

Kramar 


3 kommentarer:

  1. Vad härligt att höra, Jenny.
    Tänker på dig varje dag.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, toppen! Det var goda nyheter.
    Kram på dig!

    SvaraRadera