lördag 8 februari 2014

Det här med att kommentera

Ni är många gulliga som hör av er och säger att ni tänkt kommentera här men att det inte funkar. Känn för guds skull ingen press.  

Jag är inte alls nån fena här på Blogger, och har inte riktigt satt mig in i alla funktionerna... Har i alla fall kollat inställningarna för kommentarer och tror att det är rätt. 

Det första tipset jag har är att om man inte har något av de valbara kontona så välj "Anonym" och skriv sedan gärna ditt namn/signatur i själva kommentaren. 

Mitt andra tips gäller om man skriver från en iPhone. Hänger det sig så tryck på "klar" på tangentbordet och gå sedan tillbaka till kommentarsrutan och prova igen. Så brukar i alla fall jag få göra. Kanske funkar på Android också? 

Status nu 
Jag mår skapligt idag. Tung, trött och i stort sett liggande, men annars ok.  Har snart gått ett dygn och jag är tacksam för kortisonet även om det gör sömnen nattetid väldigt störd så är det ändå bättre än utan. Rödflossig i ansiktet och på bröstet blir jag också. Röda och varma händer och fötter. Fryser och svettas om vart annat. 

Morgonens medicindos på sammanlagt 18 tabletter och ett glas magsörja plus sprutan är intagna. Även lite frukost. Duktigt ;-) 

Jag bjuder på en bild på mina kinder. Inte vacker, I Know. 


13 kommentarer:

  1. Måste ju prova igen...kram!

    SvaraRadera
  2. Sista behandlingen gjord! Härligt Jenny! Nu hoppas jag att kommande vecka blir lindrig. Varma kramar /Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och kram fina omtänksamma du 😊
      Kramar 💕

      Radera
  3. Grattis, nu är den gjord! Nu härdar vi ut din sista och min 4:de ihop! Heja oss!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej min vackra vän,Grattis och nu är de sista gjord, nu är det bara sista biten kvar tills orken kommer tillbaka. Bamse kram till dig
    Kram Sodis

    SvaraRadera
  5. Härligt kämpat Jenny! Kinderna är röda, men det gör inget alls. Du är vacker! Hoppas vi ses till veckan. Kram från Cajsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, till veckan borde vi kunna ses :-) Det ser jag fram emot!! Stor kram

      Radera
  6. Du är bäst och finast! Det är du ♥ Många varma kramar, Malin

    SvaraRadera