tisdag 3 december 2013

Förberedelser inför cytostatikan

Sista dagen innan behandling tre är här. Dags att förbereda och fixa det jag kommer att behöva de närmsta dagarna. 

Köplista:
-Alvedon
-Proviva (tur att det finns många smaker, så slipper jag dricka den jag spytt)
-sura drycker (självmedicinerar mot urinvägsinfektin så gott det går)
-halsbrännameficin (hade missat sist)
-soppa (nåt måste man äta)
-Loka 

Att göra:
-ställa in påminnelser på mobilen så jag inte missar någon medicin eller spruta
-kolla av om det är någon blankett som ska fyllas i
-tvätta myskläder 
-packa till barnen som ska bo hos mamma de första dagarna 

Tror inte det är något mer. Hoppas inte jag glömt något. Tycker jag glömmer mest hela tiden. Men nu ska jag iaf försöka njuta av dagen. Lunch med en vän och Melissa Horn ikväll, det kommer att bli bra, även om det det känns jobbigare den här gången. Vem vill må dåligt liksom? 


6 kommentarer:

  1. lotta abrahamsson3 december 2013 kl. 18:45

    ♡♡♡♡♡

    SvaraRadera
  2. Roligt att se dig ikväll! Riktigt lycka till i morgon ❤️️. Å du gjorde min kväll med kommentaren om min frisyr, tack:)! Kram annamaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul att se dig med! Och ärligt, ursnygg i lugg :-)

      Radera
  3. Jag hoppas det går bra för dig i veckan.
    Och vad bra att du ställer dina påminnelser.

    En fråga: Hur tar barnen det hela?

    <3

    SvaraRadera
  4. Skrev lite om barnen precis nu i ett inlägg. Det är nog lite tur i oturen att de är så pass små. L har en hel del funderingar/oro men som tur är inte konstant.

    Kramar

    SvaraRadera