tisdag 10 december 2013

Look good... Feel better

Idag ska jag på kurs. Make up kurs uppe på sjukhuset  "Look good feel better".

Jajamen! Det gäller att hålla sig snygg om man ska må bra. Näedå, men det ligger något i det. Det är ganska deprimerande att se sig själv i spegeln, alldeles blek, utan hår osv. Att ha det så och lulla runt i mysbyxor hela dagarna gör det inte bättre. 

Jag försöker hålla mig i så pass vanlig form som möjligt. Så som jag gör "normalt".  

Nu ska jag i alla fall få lära mig lite trix hur man kan göra om t ex när ögonfransarna lossnat. Mina har börjat lossna. Det fattas på några ställen. Men de flesta är kvar än och det är jag tacksam för. Jag ser piggare ut med. 

En fin necessär med produkter ska man få också. Roligt!

Tycker det är fint att det ordnas såna här grejer, sen är det bara välja om man vill vara med eller inte. 



4 kommentarer:

  1. Kul, har läst mycket om "Look good feel better" - Verkar toppen! Undrar om/när det kommer till Östergötland?//Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ullis!
      Det kanske kan står på hemsidan? Hon som höll i kursen sa att den fanns på åtta ställen i Sverige om jag minns rätt...
      www.lookgoodfeelbetter.se
      Ha det fint,
      jenny

      Radera
  2. God kväll. Hoppas du gillade kursen! Jag skymtade dig vid eclair igår och det gläder mig att se dig. Tänker ofta på dig och hur du har det. Vet att jag aldrig kan förstå hur du känner men jag skulle vilja ta en bit av det jobbiga. I det tysta finns jag - håller tummar och hoppas innerligt att det på något sätt hjälper dig. Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Elin! Vad synd att jag inte såg dig. Är förvånad över att vi inte stöter på varann oftare, vi bor ju så nära.
      Tack för ditt stöd, du är så himla omtänksam och sympatiskt. JAg blir varm, glad och rörd.
      Kram

      Radera